faq

Najczęściej zadawane pytania

W przypadku treści cyfrowych w postaci ebooków, poradników,
przewodników itp. dostęp do nich będziesz miał nieograniczony
czasowo.
W przypadku kursów i szkoleń, dostęp do nich będziesz miał przez
rok od daty zakupów.

Płatność odbywa się przez bramkę płatności AUTOPAY.

Moja platforma uniemożliwia korzystanie ze szkolenia jednocześnie większej ilości osób, ze względu na funkcję śledzenia postępu. Jeżeli z konta będzie korzystać więcej niż jedna osoba, konto może zostać zablokowane.

Dostęp do treści cyfrowej otrzymasz niezwłocznie po zaksięgowaniu zapłaty tj. w ciągu kilku minut od dokonania płatności.

Skontaktować możesz się poprzez formularz kontaktowy, który znajdziesz w zakładce KONTAKT.

Konto możesz usunąć, wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@studiosa.pl. W treści wiadomości proszę o podanie informacji, że chcesz usunąć swoje konto, a także wszelkie niezbędne dane identyfikacyjne (np. adres e-mail, pod którym zostało założone konto). Po otrzymaniu Twojej prośby, prześlę Ci dalsze informacje mailowo i zajmę się usunięciem konta w jak najszybszym czasie.

error: Content is protected !!